16:51

Måste bara säga att jag verkligen ogillar folk som sitter på tåget/bussen och lyssnar på musik högt med deras mobiltelefoner. Jag menar, alla har olika musiksmaker och när folk lyssnar på skit musik som stör mig blir jag irriterad, för nu var det ju inte musik som jag gillade, men hade det varit det så hade det ju varit helt okej! MEN ANNARS ÄR DET INTE OKEJ! Iallafall så har jag precis ätit lite mat och ska snart ta och städa lite på mitt rum för vi ska få besök ikväll, och spela lite bingolotto. Hehe gud så roligt, blir nog en sup med Jullan istället. FÖRESTEN, har ni smakat dessa två? RIKTIGT goda och perfekt för nyår, glittriga och jätte god smak


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0