18:11

Förstår verkligen inte hur man kan vara såhär bakis som jag är idag, världens hemskaste bakfylla kan jag lova. Har inte mått bra på hela dagen och kommer förmodligen inte må bättre senare heller. Jag hoppas att Amanda kommer hit för annars kommer jag få en riktigt rutten lördagkväll. Här får ni se en bild på Amanda också, mycket fin och trevlig brud det här. 


Och föresten, har ni något tips på vad jag kan blogga mer om? Eller är det något ni vill veta mer om, för jag har verkligen brist på ideér.

Kommentarer
Postat av: Sara

dagens outfits :)

2011-12-17 @ 19:03:28
Postat av: denice_nizjävel

bilder på dig snyggis

2011-12-18 @ 00:10:40
URL: http://wikstromdenice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0