20:58

Ledsen att jag inte har skrivit på X antal timmar, men har inte haft tid! Men kan iallafall berätta lite om min lördag - Mötte upp Amanda på stan och rullade mot Valbo, där vi fick skjuts av Martin för att åka vidare till Filip, för hos Filip var det fest och jag var nykter för er som ville veta! Vi var där till ungefär kvart i tre och sedan åkte vi hem till Emil och sov där, fast Amanda blev inte så långvarig. Men det var lite om lördagen iallafall, det var en trevlig kväll! Just nu sitter jag hemma med min familj och har precis anlänt. Fick åka en riktig omväg idag med tåget, men det fick duga. Jag ska ta mig ett långt varmt bad, och sedan gå och lägga mig. Hoppas alla har haft en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0