2011 "sammanfattning av det bästa"

Mitt år har varit väldigt mycket fram och tillbaka, men trots det så har det varit ett grymt år. Jag har upptäckt nya saker och provat på nya saker. Jag har festat en hel del, och det är ett utav mina nyårslöften att festa mindre, väldigt mycket mindre. Det är roligt, men samtidigt ganska onödigt. Tänkte skriva och berätta om det roligaste jag har varit med om år 2011. 
 
SUNDSVALL GATUFEST - Definitivt bland det bästa, drog till Sundsvall med Sara och Rasmus och skulle se bland annat Jason Derulo, det var sjukt spårat och så jävla roligt helt enkelt. Tappade bort varandra lite då och då, och träffade riktigt fina människor, bland annat ett gäng norska killar (och vem gillar inte norska killar?) Jag och Sara följde med till deras hotell och festade loss, mådde illa och hade jävligt roligt. Drog ut på stan lite senare och träffade två andra tjejkompisar, Mikaela och en annan Sara. Dem hade med sig en kille som dem gick runt med och öste på bara, och han pratade engelska och bodde i LA och var nämligen Jason Derulos bakdansare, hur coolt? Tänkte vi...Och sedan följde vi med till hans hotellrum, dansade och öste på. Drog ut i korridoren på hotellet och blickarna möts av ERIC AMARILLO, DANNY, CHRISTIAN WALZ och många fler! Följde med in på ett av deras hotellrum och öste på ännu mer. Slutade med att vi sov kvar där också. Helt klart bästa kvällen!

SPANIEN RESAN - Det var och kommer alltid att vara den ösigaste resan jag någonsin har varit med om. Åkte dit med ett gäng kompisar och öste och öste och återigen öste. Stekte på som tusan på stranden och träffade trevligt folk, och tur som jag har så ska jag färdas tillbaka dit i sommar tillsammans med bästa Jacqueline!!! Can't wait. Wiho

Ja dessa två var väl det allra bästa jag var med om förra året, men även så mycket annat också. Har tyvär inga bilder från gatufesten, men Sara har. Och Spanienbilderna har jag ju redan lagt upp en gång, så ni får nöja er med texten ni som orkar läsa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0