2011

Gjorde du någonting i år som du aldrig gjort förut?
Jadå, det gjorde jag

Hade du några nyårslöften?
Ja, fast dom har jag redan brytit

Blev några/någon av dina vänner föräldrar i år?
Min syster Linnéa fick en pojke, Wille

Vilka länder besökte du?
Spanien
Vilka datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
Har ingen aning om vad det var för datum, men det är sjukt mycket saker
Vad var din största framgång 2011?
Haha, ingen aning faktiskt
Bästa köpet?
Det vet jag faktiskt inte, en hel del
Vad spenderade du mest pengar på?
Alkohol, kläder och mat förmodligen, och lite små-resor
Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja visst
Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2011?
2011, the party year dessa
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare tror jag
Vad önskar du att du gjort mer?
Rest mer
Blev du kär i år?
Nej, inte 2011
Favoritprogram på TV?
Inget alls, hatar TV
Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Oj, det kommer jag faktiskt inte ihåg. Spårade väl eller något
Finns det något som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Hm, jag har ingen aning
Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
Litegrann som alla andra, fast ändå mig själv hehe
Vem saknade du som mest år 2011?
Inte en aning, det är väl förmodligen släktingar som alla andra år
Den bästa nya personen du träffade?
Emil,
och alla underbara personer i min nya klass

 


Kommentarer
Postat av: Tiffany

Sv: åh tack så mycket, va glad jag blir! :D

2012-01-07 @ 12:03:16
URL: http://photobytiffany.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0