Världens finaste vänner

TACK så jätte mycket till varenda person som var med igår och firade mig! Det var riktigt roligt och lite halvt spårat, men det är så det ska vara! Kvällen slutade iallafall med att jag sov hos Denice tillsammans med Maria, och dagen efter (idag) så gick jag hem till Helin för att umgås lite med henne, fick jätte fina presenter av Helin också, tack så jätte mycket fina du! För er som undra så var det en transparant tröja från Gina tricot och ett armband med ett kors på, och jag älskar kors! Om ett litet tag ska vi äta kyckling och ris och sedan bara ha en bra kväll.


Kommentarer
Postat av: Din fula kompis.

ÄLSKAR DIG <3. DU ÄR BÄST

2012-01-22 @ 22:57:36
Postat av: denice

<3 LOVE U

2012-01-22 @ 23:05:34
URL: http://wikstromdenice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0